Datum 2024 | Datum 2025 | |
---|---|---|
Nieuwjaarsdag | Maandag 1 januari | Woensdag 1 januari |
Goede vrijdag | N.V.T | N.V.T |
2e Paasdag | Maandag 1 april | Maandag 21 april |
Koningsdag | Zaterdag 27 april | Zaterdag 26 april |
Hemelvaartsdag | Donderdag 9 mei | Donderdag 29 mei |
2e Pinksterdag | Maandag 20 mei | Maandag 9 juni |
1e Kerstdag t/m Oudejaarsdag | Woensdag 25 t/m Dinsdag 31 december | Donderdag 25 t/m 31 Woensdag december |
2 studiedagen* | Nader te bepalen | Nader te bepalen |
*De studie dagen worden tijdig doorgegeven aan ouders/verzorgers.
Als een studiedag voor u op een (vaste) opvang dag valt, houdt u de opvanguren tegoed als ruildag.
wel moet u dit zelf aangeven.
In ons Pedagogisch Werkplan zijn een aantal belangrijke zaken vastgelegd, zoals ons pedagogisch beleid, ons beleid omtrent het aannemen van nieuwe personeelsleden, ons wenbeleid, overgangsbeleid en ziektebeleidsplan. Daarnaast zijn in het plan ook zaken als klachtenafhandeling en communicatie tussen ouders en leidsters vastgesteld.
In ons Beleidsplan Veiligheid & Gezondheid staat beschreven wat we doen of juist niet doen tijdens situaties die met veiligheid en gezondheid te maken hebben. Wilt u het Pedagogisch Werkplan of Beleidsplan Veiligheid & Gezondheid van Ut Kuukediefien inzien, dan kunt u dit bij ons opvragen.
Omdat jonge kinderen kwetsbaar zijn, stelt de rijksoverheid strenge kwaliteitseisen aan kinderopvang. Bij Ut Kuukediefien kun je erop vertrouwen dat wij je zoon of dochter de hoogste kwaliteitszorg bieden. Ons kinderdagverblijf is in het bezit van alle vergunningen die de wet vereist. Daarbij investeren wij continu in ons personeel.
Gedurende de opvangperiode van je kind zijn er regelmatig contactmomenten met onze leidsters. Hieronder zie je een lijstje staan van de contactmomenten. Wij hechten waarde aan persoonlijk contact met ouders. Daarnaast staat het je als ouder/verzorger altijd vrij tijdens de openingsuren contact met ons op te nemen.
Bij ons kinderdagverblijf staan we open voor feedback en nemen we klachten serieus. Ouders kunnen eventuele zorgen eerst bespreken met de betrokken medewerker of leidinggevende. Indien dit niet tot een oplossing leidt, kan de klacht schriftelijk worden ingediend bij de directie, die zorgdraagt voor een passende reactie en afhandeling.
Mochten ouders zich niet gehoord voelen, kunnen zij terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie, aangesloten bij de brancheorganisatie. Deze werkwijze waarborgt een zorgvuldige en eerlijke behandeling van klachten.
Wilt u weten hoe dit precies werkt?